Tepat Memburu Kebenaran

Tepat Memburu Kebenaran

TEPAT MENCARI SASARAN BERITA TERKINI

My photo
Bukit Mertajam, Pulau Pinang, Malaysia
utara.bangkit44@gmail.com

3/18/2011

PAS HALALKAN KONSERT NING BAIZURA - TIADA TENTANGAN TERHADAP DAPig

Antara Pemimpin PR yg sedang berseronok.

Banyak kerusi kosong, heboh kata ramai yang datang konsert, tapi tak dapat sambutan pun.


Si Penipu Adun Penanti dan Tkm1 P.Pinang - Mansor Othman seronok bersalaman lama-lama dengan NingBaizura.


Bukti poster promote dari DAPig.


Ramai yang bertudung menjadi mangsa penipuan dari DAPig yang menyuruh Salleh Man (Adun Permatang Pasir) mempromosi supaya datang ke konsert halal dari Pas dan DAPig.



Kerajaan Negeri Sosialis Pulau Pinang berjaya mencapai objektif untuk mendapatkan profiling pengundi dalam masa yang sama meraikan kejayaan memperolehi pelaburan kononnya terhebat terbanyak,terkaya bak kata populis Guan Eng yang memfofularkan CAT(Coruption,Arrogance,Transgression).


Exco Agama Yb Malik Kassim mengunakan wang kerajaan negeri menghabiskan puluhan ribu untuk menipu rakyat dengan membawa artis sebagai penarik semata mata untuk menaikkan nama Guan Eng di mata rakyat Pulau Pinang.

Masyarakat melayu dan seluruh rakyat Pulau Pinang tidak memberi sokongan kepada kerajaan sosialis,walaupun digula-gulakan dengan konsert Ning secara percuma,kehadiran hanya sekitar 700-800 orang atau tak sampai sasaran walaupun sasaran asal adalah 20 ribu orang.


Ada yang masuk kedalam dewan seperti terkejut,memandangkan kalangan mereka adalah muslimah PAS,mereka dijemput untuk hadir jamuan makan oleh Exco Agama Malik Kasim,sebaliknya dijemput menghadiri konsert. Memandangkan yang menjemput adalah Exco Agama dan khalifah kesayangan mereka maka masing masing tangkap lentok .

Khawarij PAS juga bersama sama menyambut konsert Ning ,patutlah tak keluar harakah rupanya dok syok layan suara Ning yang mencapai makam paling tinggi dalam amalan mengipas Guan Eng.

Setiap daerah dan kampung disediakan 4 hingga 5 buah bas untuk mengangkut melayu melayu,tetapi tidak mendapat sambutan kerana mereka tidak rela diperbodohkan oleh rasis ultra kiasu chauvanist DAP.

Sebaik saja tamat konsert Lee Man Chor(Mansor) TKM1 bergegas ke belakang pentas untuk bersalaman dengan Ning, Man Chor stim abis dapat salam tangan Ning hinggakan tak mau lepas. Gambar selepas 5 minit pun sama aksi aksi gatal Man Chor dirakamankan.Salam bertaut plak tu...
issh issh...isshhhhhh..


 Nantikan cerita seterusnya penganjuran dari para blogger di konsert-konsert utk memperbodohkan orang-orang melayu Pulau Pinang selepas ini. Malaysiakini , Harakah, Pakatan langsung tak keluarkan cerita walhal mereka turut berada di konsert tersebut.

Sniper nak tembak orang yang pi lekat poster tuh........Hiaaqqq Tuihhhh punya PR...

ehsan dari pisau.

No comments:

Post a Comment