Tepat Memburu Kebenaran

Tepat Memburu Kebenaran

TEPAT MENCARI SASARAN BERITA TERKINI

My photo
Bukit Mertajam, Pulau Pinang, Malaysia
utara.bangkit44@gmail.com

3/16/2011

NG WEI AIK SI PELAMPAU CINA YANG BENCI MELAYU



Ng Wei Aik,rasis chauvanist ultra kiasu yang kononnya menjadi hero tong gas cukup terkenal dengan kezaliman,jahat dan begitu rasis kepada kaum bukan cina.


 Beliau sering kali menimbulkan masaalah kepada peniaga melayu.Sebaliknya bertindak secara double standart terhadap para peniaga bukan melayu.


Kemudian kezaliman tidak berhenti disitu saja,malah si celaka ini yang pernah dibaling selipar oleh peniaga pasar ramadhan di Chowrasta tidak pernah duduk diam apabila melihat peniaga peniaga melayu.




Jika boleh mahu dihalaunya kesemua peniaga melayu agar memudahkan peniaga bukan melayu menguasai sepenuhnya ruang berniaga di Pulau Pinang.


Ng Wei Aik begitu berdendam terhadap seorang peniaga Mohamed Ghani Abd Jiman yang begitu lantang membantah dan mengkritik beliau.Salah satunya apabila Ng Wei Aik mengambil tindakan menghalau peniaga di tingkat 3 ruang konkos Komtar hingga mencetuskan bantahan besar besaran di Komtar.





Apabila seorang peniaga bertindak menghantar keranda kepada Ng Wei Aik beliau cepat cepat membuat laporan polis kononnya berasa terancam.


Berasa terancam dan ketakutan hanyalah lakonan semata mata,sedangkan yang mengamalkan menghantar keranda kepada orang lain datangnya dari DAP juga.


kALAU IKUTKAN HATI SNIPER NIH, MAU DITEMBAK JER KEPALA (Ng Wei Aik) SI CINA BARUA SEYY NIH !!!

No comments:

Post a Comment