Tepat Memburu Kebenaran

Tepat Memburu Kebenaran

TEPAT MENCARI SASARAN BERITA TERKINI

My photo
Bukit Mertajam, Pulau Pinang, Malaysia
utara.bangkit44@gmail.com

10/11/2010

AHLI PKR PENANTI BOIKOT MESYUARAT?

 Ya...Ada berita tergempar yang baru sniper dapat...Ceritanya adalah kerana ahli2 PKR telah memboikot msyrat di rumah khidmat adun Penanti yg berada di jalan simpang 3 Taman Guar Perahu.

Ceritanya bermula ada puak2 yg tak puas hati masa pemilihan undi naib Ketua Cabang PKR. Sniper mendapat tahu ketika melalui jalan tersebut utk ke Kepala Batas.

Ramai ahli2 dok tunggu kat luaq sampai tebing2 jalan penuh dgn kereta puak2 ni jer...Ada seorang lelaki yg bernama Zainol Saad (bekas pomen kereta jer) tidak berpuas hati dgn undian tersebut kerna dia juga adalah bekas naib ketua cabang pkr yg telah lama berada dlm parti itu. Dia juga masuk bertanding tetapi kalah .
 
 Ada ahli2 pkr mengatakan ada org2 cina DAP pun masuk mengundi...Apa ni Guan Eng ???  Org2 engko pun boleh mengundi utk parti Keadilan ker??? Dalam Penang pun engko tak betoi. Sini teruk, sana teruk , ada hati hantar org mengundi dalam parti lain.... Engko ni memang "Si Putaq Belit" lah Guan Eng.

Memang dasar penipu...Diam2 jer engko nak hantaq orang2 spy masuk dalam pkr ni yer..Sniper tak boleh tunggu lama2 di situ kerana ada kawan2 lain yg masih mengenali sniper...bahaya oooo.....YB Mansor pun dikatakan pening kepala pasal puak2 nih..Ada yg mahu jadi pengapit Mansor lah, tapi diketepikan.

Ada yang mahu jadi pengapit Anwar lah, pun diketepikan juga.. Sebenarnya mereka dah ketandusan pemimpin2 yg berkaliber untuk dijadikan org2 kuat Anwar Ibrahim nih.. Nak ambik yg hensem2 nanti ada kes baru plak!!! Kes lama pun payah nak settle.......Nanti sniper akan bocorkan lagi apa rahsia yg berlaku di kawasan adun Penanti ini.

No comments:

Post a Comment